top of page

אספקת מוצרי ספיגה למבוגרים דרך המוסד לביטוח לאומי

עודכן: 9 בפבר׳ 2022

על-פי חוק הביטוח הלאומי, אדם מעל גיל פרישה הזכאי לגמלת סיעוד יכול לקבל מס' שירותים סעודיים דרך המוסד לביטוח הלאומי:

א. שעות סיוע של מטפל/ת

ב. חיתולים למבוגרים

ג. לחצן מצוקה

ד. שירותי כביסה

ה. הצטרפות למועדון יום

גמלת הסיעוד מחולקת ל-6 דרגות שונות כאשר היא נקבעת לפי דרגת הנכות של הזכאי.

בעבר, לא הייתה אפשרות להמיר את שירות הסיעוד לקצבה חודשית במזומן.

כל אדם שהיה זכאי לגמלת סיעוד קיבל זכאות למס' שעות חודשיות של סיוע באמצעות מטפלת והיה יכול להמיר חלק משעות הטיפול לחיתולים למבוגרים, תחתונים סופגים, פדים וסדיניות לפי סל מוצרים של הביטוח הלאומי ומחירון הנקבע מראש.


גמלת סיעוד- שינוי חקיקה

כיום , החל משנת 2018 נקבע בחוק הסיעוד כי ניתן להמיר את כל קצבת הסיעוד לכסף או את חלקה בהתאם לדרגת הנכות.

השינוי בחוק מאפשר לקבל את גמלת הסיעוד החודשית במזומן. כך יכול הזכאי לבחור איזה סוג של חיתולים למבוגרים הכי מתאים לו ולחלופין להחליפן במגוון רחב של מוצרי ספיגה למבוגרים ללא צורך להיצמד דווקא למוצרים שנמצאים בסל של הביטוח לאומי. כמו כן, יש לזכאי לגמלת סיעוד את החופש לבחור מתי לרכוש את המוצרים (ללא מחויבות להזמנה חודשית קבועה) ובנוסף, ליהנות משירות משלוחים עד הבית כמו באספקת מוצרי ספיגה למבוגרים דרך הביטוח הלאומי. זאת ועוד, ישנה גמישות לשנות את סוג המוצרים, הכמויות וזמני האספקה ללא צורך בבירוקרטיה והכי חשוב לקבל מגוון רחב של מוצרי ספיגה למבוגרים מהרמה הגבוה ביותר במחירים זולים ואטרקטיביים.


התאמה אישית של חיתולים למבוגרים

חברת יעקובסון חיתולים למבוגרים סיפקה מוצרי ספיגה למבוגרים במשך עשרות שנים דרך המוסד לביטוח לאומי. לחברה יש ניסיון עשיר בתחום ויודעת לתת שירות מקצועי, אדיב ומחירים זולים למעוניינים לרכוש חיתולים למבוגרים, תחתונים סופגים, פדים ומגון רחב של מוצרים בענף.







498 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page